søndag den 26. december 2010

Julehygge ^^

Nu er juledagene kommet, og det kan kun betyde bunkevis af hygge :D Heldigvis er "klankrisen" blevet løst, og jeg skal over til min veninde nogen dage, så det er jo bare skønt :D 

Jeg regner lidt med at kunne tage over til min veninde d. 27 hvor vi så holder fest, og måske/måske ikke tager til Julebal på gymnasiet, det er ikke helt planlagt endnu. Så er jeg blevet inviteret til familie julefrokost d. 29 hos min kæreste, så der tager jeg nok hen efter jeg har været hos min veninde. Jeg ved så ikke, om jeg tager hjem d. 30, eller hvad. Men d. 31 tager jeg i  hvert fald hjem ;) det bliver så sammen med min veninde, da hun ikke har nogen at fejre nytår med. Efter nytårsmaden mødes vi med de andre klanfolk + en helt masse andre, og fejrer nytår sammen, hvorefter vi igen tager hjem til mig og sover ^^

så det ser ud som om, jeg får nogle travle mellemdage :D

2 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar! :-) Og jeg glæder mig allerede helt vildt til at se Harry Potter! ;-)

    Jeg kan godt li' din blog. :-)

    SvarSlet
  2. det var så lidt og i lige måde :D

    Rigtig mange tak ^^ det er altid rart at høre, at folk er tilfredse med det, som man laver :3

    SvarSlet