onsdag den 12. januar 2011

Hygge :D

Selve fænomenet hygge er nok, er nok det, der fylder mest i min hverdag. Jeg elsker at tilbringe min tid enten selv, med en god film og masser af tæpper, eller sammen med nogle dejlige mennesker, hvor vi bare har det rart sammen. jeg tager tit mig selv i at sige "Hvor var det bare hyggeligt," om næsten alt jeg laver XD
Her de sidste to dage har jeg også rigtig hygget mig. Først overnattede jeg hos min kæreste, og så tog jeg med en veninde hjem fra skole, hvor vi lavede mad sammen og dernæst tog vi ned på en efterskole, hvor det stod på 4 timers folkedans efterfulgt af kage og pomelo :D
   Her idag fik jeg også aftalt med min kæreste, at vi skal tage en hyggetur i biografen på fredag og se "Due Date", i stedet for drukturen i byen.... så det bliver jo bare hyggeligt ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar