fredag den 7. januar 2011

Julefrokst :D

Endelig weekend!!!
Hvor har der været hårdt at komme op og tage sig sammen til at komme i skole, der er som om at jeg har mistet en masse hjerneceller i juleferien O.o (håber de når at komme tilbage inden eksamenerne) 
Men det er også okay at være tilbage i skolen igen. Må nok indrømme at de sidste to dage af ferien kedede jeg mig ekstremt meget -.-" Desuden så har mig og "klanen" sådan en hyggelig skoletradition med, at vi alle mødes ude i skolens "dobbelthøj" og spiser sammen ^^
Jeg glæder mig rigtig meget til i morgen, for der skal jeg nemlig til julefrokost med hele gamle 9.a :D det bliver vildt fedt! Det er også mega rart at hele klassen har holdt kontakten selvom vi for længst er gået ud af folkeskolen. Det skal nok blive virkelig hyggeligt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar