lørdag den 1. januar 2011

Nyt år, nye mål.

Nu er 2011 så endelig kommet. Overgangen mellem det forgående år og dette tilbragte jeg sammen med nogle af de sædvanlige klanfolk, plus et par ukendte ansigter. Jeg opdagede også, at hende, der holdt festen var en jeg faktisk har gået til folkedans med en gang XD
Men alle har jo de der nytårsfortsæt, så det er der også kun på sin plads, at jeg også har nogle stykker ;)
1) få en flot afgangseksamen
- afgangseksamen skal jeg nok få, men her det sidste halve år af 3.g vil jeg bare gå amok og forbløffe lærerne totalt, så jeg kan gå ud med et flot gennemsnit :D
2) tabe mig
- ja, nu har det jo både været jul og nytår, så der er lige nogle kilo der skal væk igen XD
3) Skal have fundet mig et arbejde til efter sommerferien 
- jeg skal jo kunne tjene nogle penge, til når jeg skal til Japan ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar