tirsdag den 28. september 2010

Jamen hej ^^

Ja, det her bliver så det første indlæg på min blog. jeg har endnu ikke beslutte mig for, hvad jeg alt skal skrive herinde og hvor personligt det skal være, men det må jo så komme hen ad vejen. Eller det håber jeg da i hvert fald.
Men i dag tror jeg, at jeg vil skrive lidt, hvor forvirrende ting er lige pt. Der er hele tiden noget man skal tænke på. Hvis det ikke er lektier eller SRP, så er det hvordan man skal reagere overfor andre, og hvordan man skal kommunikere med dem. det er specielt den sidste, der volder mig problemer lige pt -.-"
Hele tiden så analysere man den anden person, og prøver at gætte hvad vedkommende tænker og føler, så man selv kan reagere ud fra det, men lige for tiden kommer den der analyse bare tilbage og bider mig i røven.Ved ikke om det bare fordi jeg analysere negativt eller hvad O.o
Håber selvfølgelig lidt, at det bare er mig der er pessimist, men det er vel bare blevet en slags forsvars teknik for mig.
Nååh, orker ikke at skrive mere nu, da jeg har en aflevering, der venter på mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar