tirsdag den 14. december 2010

Glæder sig til ferie

Puha, nu gider jeg da godt nok ikke lave flere afleveringer. Det er som om alle mine lærere lige har skulle give os en aflevering inden ferien. Men det er snart slut!!! fra på tirsdag er der nemlig ferie! Damn, hvor jeg glæder mig. Jeg kan slet ikke tage de sidste skoledage seriøse, da jeg bare er blevet sløv, doven og ferietrængende (men heldigvis ved jeg, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan)
Men ferie, betyder ikke kun fri fra skole og lektier, det betyder også tid til venner og kæreste :D og det har jeg savnet :3 det er som om jeg er blevet afhængig af klanselvskab, hvad enten det er en god eller dårlig ting kan jo diskuteres ;)
Håber også virkelig jeg kan nå at være sammen med min kærste, inden han tager til ekstra-jul  hos sin far hele weekenden. Det er ved at vær noget tid siden vi har været alene sammen, da jeg har været i Tyskland hele weekenden, og lektier og klanhygge har taget resten af tiden. Misforstå mig ikke. Klanhygge er mega rart, men det er bare ikke det samme som at være all alone :)

Men nok om det. I dag, har det så været første dag på min genopstartet slankekur, og det er faktisk gået rigtig godt :D jeg har spist sundt hele dagen, og har endda fået dyrket motion, selvom det er mega koldt udenfor (dog var det ikke så frivilligt, da jeg var nødt til at cykle hjem fra busstationen, og denne tur indeholdt blæst, sne og mega driver O.o)
Men hvis jeg bare kan holde det her to-tre dage endnu, så kommer resten af sig selv :)
Så jeg skal nok nå, at blive pæn til jul xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar