tirsdag den 21. december 2010

Julehygge og månedsdag :D

så kom dagen endelig, hvor jeg fik juleferie :D Og dagen er blevet tilbragt med tømmermænd, kage i diller-kageform og æbleskiver :D 
Grunden til  de omtalte tømmermænd er, at der er en tradition på mit gymnasium at ens klasse holder julefrokost dagen inden juleafslutningen, så alle havde bare tømmermænd i dag, det vil så også sige mig, da jeg var så heldig at sidde ved siden af en i går, der bare hældte det ene jägerbomb shot op efter det andet XD
i skolen, lavede jeg ikke rigtigt så meget, udover at synge, spise morgenmad med klassen og danse om juletræet, og efter det tog jeg og nogle andre venner, og til den enes lejelighed, hvor vi spiste æbleskiver og hyggede ^^
Så er det også i dag jeg har månedsdag med min kæreste, så midt under morgenmaden får jeg en rigtig sød sms fra ham, og skumfidushjerte som jeg er, kunne jeg jo slet ikke lade vær med at smile. Han var også med over i lejeligheden, så vi har bare haft en rigtig hyggelig månedsdag sammen med godt selvskab.
Han kommer også over i morgen på et tidspunkt, da min mor holder fødselsdag d. 23 om morgen, og så vil det være lettest for ham, hvis han kommer i morgen, og så bare overnatter. Det skal nok blive hyggeligt.... så skal han se Pyrus med mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar