lørdag den 18. december 2010

Hey An.... bravv!!!

Så er jeg lige kommet hjem efter et hyggelig besøg hos kæresten. Det meste af tiden lå vi bare og hyggede i hans seng, imens vi så "Inception", det var godt nok en god film :D især slutningen var genial, selvom man nu godt kunne forudse at det skete (tror man!!) men så er der jo lige den lille snurretop til sidst, der begynder at slingre. Vil den falde eller ej?
Men efter den, skulle vi spise, og så stod den på mere film. Men det var lidt som om, at jeg blev mere og mere dårlig under filmen, og til sidst fik jeg super meget kvalme, og jeg endte med hovedet ude i lokummet -.-" Der var sgu ikke særlig charmerende, men min kæreste tog det meget roligt. Da jeg kom tilbage, havde han vand og dyne klar til mig, og blev ved med at spørge, om det gik. Sikke sød han er :3
Da vi ligger sammen om natten, vågner jeg lige kort fordi jeg skal vende mig, og jeg tror nok også jeg kom til at vække ham... men i hvertfald, jeg nusser mig jo bare mere ind til ham, og så kysser han mig lige på toppen af hovedet :3 det var rart.
Men han er så på vej til Aalborg i dag for at fejre jul, og kommer først hjem sent søndag. (jeg håber godt nok ikke, at det har sneet så meget, at han ikke kan komme hjem igen O.o)
Mandag har vi begge travlt, så det er nok først på tirsdag vi kan ses igen O.o
 Men hvis jeg er heldig, kan klanen på tirsdag tage over til min venindes lejlighed og spise æbleskiver og drikke øl for at fejre juleferien:D

2 kommentarer:

  1. Nemlig :D
    Jeg blev også super glad, da jeg kom tilbage, og så, at han havde gjort det hele så behageligt som muligt ^.^

    SvarSlet