fredag den 10. december 2010

Tilbage igen ^^


Ja, så er jeg endelig tilbage igen. Har slet ikke haft overskud til at skrive det sidste lange stykke tid, da SRP, vægtøgning og det der med at være social, alt sammen har spillet en stor rolle.
 Men som sagt, nu er jeg her så igen.
 Idag skal jeg med hele familien til Tyskland, hvor vi bare skal på hyggeferie, men det er lidt som om, at min krop ikke kan lide mig, og har derfor sagt "hehe, Ik en skid skal du til Tyskland" hvorefter, den har givet mig  wannabe blærebetændelse og influenza.... Fuck dig krop -.-"
    I starten var det planlagt, at min dejlige kæreste skulle med, men så var det lidt som folk ikke ville have ham med alligevel, så det ender med, at jeg skal selv af sted i dag (Hvilket jeg måske ikke er helt så oplagt til)
 Men det går nok, det skal vel nok blive hyggeligt alligevel.
Her på det sidste har jeg bare fået den sygeste trang til at flytte hjemme fra. Jeg gider ikke rigtig bo hjemme mere, når der hele tiden er en momzilla i nærheden, der bare venter på at rykke ens hoved af. Desuden har det nok også noget at gøre med, at jeg tilbringer meget af min tid over hos min veninde, der er flyttet selv. Hendes lille lejelighed er nærmest blevet mit nr. 2 hjem ^^ det er også der, hele vores Klan mødes for at feste og hygge. Så sendt som for tre dagen siden, overnattede jeg derude hvorefter vi pyntede lejeligheden op med julehygge og mistelten. Vi fik også bagt en ordentlig røvfuld chokolade boller (der var næsten mere chokolade end der var boller)
 Men vil hellere bruge mine penge på, at spare sammen, så jeg kan komme til Japan, så må lejeligheden vente til jeg kommer tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar