søndag den 19. december 2010

ude at hente juletræ :D

ja, så er det jo ved at være den tid, hvor juletræet skal findes, og det har min familie og jeg så gjort idag ^^
Vi kørte hele den nordlige del af øen rundt, for at finde et sted at købe et godt juletræ, men ingen af stederne havde ligesom det, som vi ledte efter, så vi endte alligvel hos den lokale juletræs sælger, der er ikke mere end 200 m fra hvor vi bor. Men der er juletræerne efterhånden ved at være 18 år gamle, så vi måtte fælde et stort træ, og så skære toppen af, som vi kunne bruge ^.^
Men på vores jagt på et fint juletræ, har jeg oplevet noget, som jeg aldrig troede skulle ske :O jeg blev overfaldet af et juletræ! Jeg forsøgte at samle et juletræ op, men da det var lidt for tungt, skulle jeg have min lillebrors hjælp (ja, jeg er så svag, at jeg skal bede yngre mennesker om hjælp) da vi så får set lidt på træet, giver han bare slip og det vælter lige ned over mig -.-"  meeen det går nok xD
kan slet ikke vente til juleferie, så står den bare på hygge :D Så skal der bare RS'es med min dejlige Neko, spise æbleskiver med min herlige klan, og julehygge med min kæreste..... kom så ferie!

 
note til mig selv; lad vær med at blogge imens du laver mad O.o det går galt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar