mandag den 13. december 2010

Sikke en weekend

Så er jeg endelig hjemme igen, efter en dejlig weekend sammen med familien i Weissenhauser.
Vi var fire familier af sted, og vi boede alle vi hver vores hytte. Det var super hyggeligt. Efter at have været både i Jungleland og vandland med mine søskende, har jeg fået så mange blå mærker, at man tror det er løgn O.o
Jeg fik også overvundet min højdeskræk... mere eller mindre. der var sådan en forhindrings bane MEGET højt oppe i luften, og jeg nåede faktisk helt til nr 2 platform :D så jeg er meget stolt :3
   Men der er en anden ting, som jeg så ikke er så stolt ved..... som sagt, var vi jo i badeland, hele familien.Og jeg havde bikini på, hvilket også var okay. Men her på det sidst synes jeg selv, at jeg har taget voldsomt på, så jeg vil virkelig gerne tabe mig igen. Men det er jo lettere sagt end gjort, når man har en dejlig chokolade julekalender lige foran sig, og masse slik  tilovers fra turen hjem fra Tyskland.... så det første jeg må gøre, at nok at skilte mig af med det. for det er lettere at gå 100 % ind i en slankekur end kun 60 %. 
Men nok om slankekur for idag.
Hvor er det bare rart at få en sms fra sin kæreste, der spørg om det var en god tur, når man ved at har time, og derfor normalt ikke plejer at skrive på mobil. Så føler man sig elsket :D Jeg glæder mig virkelig til at se ham og alle de andre fra klanen i morgen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar